Search:

Type: Posts; User: LuPix_S15

Page 1 of 16 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Hey Teejay! :) Soz mate but not touched her...

    Hey Teejay! :)


    Soz mate but not touched her since Japfest 2 at Donny as the dreaded turbo/mani gasket leak reared it's ugly head again grrr!! :wack: Also, she's running quite right with a fair...
  2. Cheers Topper! lol can't be putting cat back...

    Cheers Topper!

    lol can't be putting cat back in... hopefully replacement ECU will sort issues and when I get map fine tuned :)
  3. Thanks Adam :D No worries if you can get them...

    Thanks Adam :D

    No worries if you can get them uploaded that will be awesome but no biggie if you're stuggling!


    Yep I was told on my Curborough sprint track outing just before Japfest she was...
  4. Replies
    1,497
    Views
    181,313

    Awesome new stickies dude!! :thumbs: I'm...

    Awesome new stickies dude!! :thumbs:


    I'm sure I've seen this NightKids group recently... think it was one Facebook??
  5. Teejay - I'll try and let you know by tomorrow as...

    Teejay - I'll try and let you know by tomorrow as I've asked the other person if he still wants the stand pass. Will drop you PM :)





    Ok the clock's ticking and a few more jobs need sorting...
  6. Replies
    1,497
    Views
    181,313

    I love never ending projects :D

    I love never ending projects :D
  7. lol cheers dude :) I thinking asked ages ago...

    lol cheers dude :)

    I thinking asked ages ago haha but you weren't sure so not got stand pass for you :wack: Are you deffo going bro? I'll give you a call later... not spoken for ages!!!
  8. Gutted dude :( Don't think I can make JAe but...

    Gutted dude :( Don't think I can make JAe but deffo going to Ace Cafe meet!! :D

    Teejay - awesome mate I might have spare stand pass if you're interested but can probs only confirm a day or two...
  9. Thanks Sam :) Are you going to Japfest 2 buddy?

    Thanks Sam :)

    Are you going to Japfest 2 buddy?
  10. lol teejay yep I'm at it again with the yellow...

    lol teejay yep I'm at it again with the yellow lights although this time they're here to stay!! :p


    I've organised a stand for Club JDM at Japfest 2 a week Sunday. Should be good as long as...
  11. Replies
    12
    Views
    1,567

    I'm not sure if you'll ever notice much of a...

    I'm not sure if you'll ever notice much of a difference TBH but others on here may disagree??


    Yeah 1000 miles is the same as me going to Nurburgring and back (in terms of road mileage excluding...
  12. Replies
    11
    Views
    1,300

    Yeah no worries... anytime I'm free we can hook...

    Yeah no worries... anytime I'm free we can hook up. I know we need to get pics sorted lol :wack:


    Can't remember the size but I think it's pretty standard 19 row cooler core size!
  13. Replies
    1,497
    Views
    181,313

    lol you collecting parts like Craig?! :D :p

    lol you collecting parts like Craig?! :D :p
  14. Replies
    12
    Views
    1,567

    Welcome :wave: Yep BB turbos were only...

    Welcome :wave:


    Yep BB turbos were only installed on the earlier Spec-R's... I can't remember dates and exact details :wack:


    Glad you're getting yours from Torque :thumbs: Mike is a great...
  15. Replies
    11
    Views
    1,300

    lol I wanna see your 15 dude!! We'll do a double...

    lol I wanna see your 15 dude!! We'll do a double shoot when we get a chance to hook up :D Met up with Edd last night and took some pics of his Civic.


    Yep spot on mate - block, loop, ditch!!!...
  16. Replies
    1,497
    Views
    181,313

    Looking good Mr Peglio!! Have you considered...

    Looking good Mr Peglio!!


    Have you considered maybe the roof spoiler combined with a boot lip spoiler? :)


    ...
  17. Thanks fellas :D Yeah really does feel like...

    Thanks fellas :D


    Yeah really does feel like it's finally coming together although be nice to get ECU sorted lol :wack: Luckily I found an un-tampered stock manual 14a ECU which the guy only...
  18. *UPDATE* Well, have been a little quiet over...

    *UPDATE*

    Well, have been a little quiet over the past couple of weeks on progress because I was trying to get an H-Dev Stage 1a chip/board sorted for my 14a. However, after initially finding out I...
  19. lol thanks Mike... being a track car I might as...

    lol thanks Mike... being a track car I might as well go all out!! :p




    haha yep that's what everyone keeps telling me dude!!
  20. Cheers Darren!! :D

    Cheers Darren!! :D
  21. Replies
    1,497
    Views
    181,313

    Awesome dude!! Always loved the D-Max rear upper...

    Awesome dude!! Always loved the D-Max rear upper spoiler :thumbs:


    Can't wait to catch up at Japfest 2 and see the latest on your 15... laaaav it :D
  22. Replies
    11
    Views
    1,300

    Best to ditch the whole lot... block off the...

    Best to ditch the whole lot... block off the original plenum pipe that supplied the carbon canister sensor/solenoid (the bit you've circled on your pic above) and then remove the carbon canister...
  23. Replies
    9
    Views
    1,654

    Yep I'm going for Redline MT-90 (box) and Fuchs...

    Yep I'm going for Redline MT-90 (box) and Fuchs Syn 5 (diff) :)
  24. Replies
    17
    Views
    1,405

    If you had put that up first then you wouldn't...

    If you had put that up first then you wouldn't have got a smart arse reply. Can't stand posts that don't provide the right information... it wastes time reading it.
  25. Replies
    136
    Views
    22,745

    haha I know the feeling!! Every chance you get...

    haha I know the feeling!! Every chance you get you're now thinking mmm... better sideways :D
Results 1 to 25 of 400
Page 1 of 16 1 2 3 4