Search:

Type: Posts; User: Phil G

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    1,460

    WTB: yeah thats what i bought and they are such a ****...

    yeah thats what i bought and they are such a **** fit id rather save the time in the bodyshop and just buy ones that fit
  2. Replies
    9
    Views
    1,460

    WTB: Hi my car is up for sale at the mo. if it doesn't...

    Hi my car is up for sale at the mo. if it doesn't sell on eBay in the next 5 days then I'll get back to you. I'll Definately have them if not
  3. Replies
    1
    Views
    2,141

    FS: any interest? its on ebay now

    any interest?

    its on ebay now
  4. Replies
    1
    Views
    2,141

    FS: S15 Spec R great spec - needs finishing

    Well its a sad time but the car has to go due to being made redundant. ive had the car for nearly 3 years now and its been absoloutely faultless. ive done many drift days in it and never had a...
  5. Replies
    9
    Views
    1,460

    WTB: ep racing were fresh out and have been since i...

    ep racing were fresh out and have been since i ordered some 4 months ago. still awaiting a delivery apparantly
  6. Replies
    9
    Views
    1,460

    WTB: Lol yeah I need them desperately as gotta finish...

    Lol yeah I need them desperately as gotta finish and sell the car
  7. Replies
    9
    Views
    1,460

    WTB: hey guys still need these desperately

    hey guys still need these desperately
  8. Replies
    12
    Views
    2,068

    WTB: http://i339.photobucket.com/albums/n472/philgooby/...

    http://i339.photobucket.com/albums/n472/philgooby/photo-7.jpg

    these are the wings ive got. the rust is just surface and is treatable easily.

    i definately want your wings. how much are you after...
  9. Replies
    12
    Views
    2,068

    WTB: he has pm'd me still waiting for pics of these...

    he has pm'd me

    still waiting for pics of these wings ........
  10. Replies
    12
    Views
    2,068

    WTB: So did I. Turns out my dad moved them so they...

    So did I. Turns out my dad moved them so they didn't get taken and didn't tell me. Until I found them behind the garage. You still in need of some?
  11. Replies
    12
    Views
    2,068

    WTB: hey any pics of the other wings? i have standard...

    hey any pics of the other wings? i have standard white ones. both have a bit of surface rust where the bumper meets and two holes in each where i held my bumper on.

    im interested in a deal or...
  12. Replies
    9
    Views
    1,460

    WTB: vented front wings

    hey im after some vented front wings and size/ condition/colour/style considered

    pm me with what you got
  13. Replies
    3
    Views
    1,097

    wider d-max wings

    hey guys im after the wide d-max style front wings for my car. after having some on order from knight racer since jan and now being told they might not turn up has left me in a very tricky position. ...
  14. Replies
    6
    Views
    1,269

    WTB: ill swap the carbon one for a good condition...

    ill swap the carbon one for a good condition white one from mine?
  15. FS: any chance you have the boot interior?

    any chance you have the boot interior?
  16. Replies
    0
    Views
    530

    WTB: s15 drivers seat

    hey guys im in need of the standard grey drivers seat to put my car up for sale. got cash waiting

    please help me

    Phil
  17. Replies
    13
    Views
    4,717

    FS: not a clue what to offer mate. got a price in...

    not a clue what to offer mate. got a price in mind?
  18. Replies
    13
    Views
    4,717

    FS: would you be interested in selling the cage if...

    would you be interested in selling the cage if its bolt in and dash dodger?
  19. Replies
    0
    Views
    588

    WTB: front abs sensor needed

    well as the title says really im after a front abs sensor if anyone has one laying about i would rather like it

    cheers
  20. Replies
    9
    Views
    1,769

    FS: swap for a recaro classic basemount seat?

    swap for a recaro classic basemount seat?
  21. Replies
    30
    Views
    7,182

    FS: any pictures, im in kent too and gettin a bit...

    any pictures, im in kent too and gettin a bit bored of my bn sports kit
  22. Replies
    8
    Views
    2,816

    worth a try tho. just wondered how they would look

    worth a try tho. just wondered how they would look
  23. Replies
    8
    Views
    2,816

    pic request!!! s15's with dishy vienna dish

    well as above really, i wanna see what it looks like before im cheeky and ask a local largo owner if he wants to sell his

    cheers
  24. Thread: S15 oem wmic

    by Phil G
    Replies
    10
    Views
    1,462

    WTB: ive got a mate with a wmic off his 13.5 ill ask...

    ive got a mate with a wmic off his 13.5 ill ask him
  25. Thread: 1999 s15 Spec R

    by Phil G
    Replies
    6
    Views
    4,051

    FS: hi unfortunately ive decided to keep it for now...

    hi unfortunately ive decided to keep it for now and prob put it up again at the end of the year
Results 1 to 25 of 84
Page 1 of 4 1 2 3 4